Meest gestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij neem dan gerust contact met ons op.

Wat is de website van Parse failed?

Parse failed

Hoe werkt de Parse failed?

Met de Parse failed kun je met korting boodschappen doen. De helft van de korting krijg je als spaartegoed op de Parse failed en met de andere helft steun je Parse failed. Het gespaarde tegoed kun je besteden aan artikelen, producten of diensten bij aangesloten bedrijven.

Waar kan ik de Parse failed gebruiken?

Je kunt hier een overzicht vinden.

Ik kan ook bij webshops kopen met mijn Parse failed. Hoe werkt dat?

Je kan met je Parse failed inderdaad bij meer dan 2500 webshops met voordeel kopen. Om dit voordeel te ontvangen moet je wel ingelogd zijn. Voor meer informatie klik hier.

Hoe zie ik mijn Saldo?

Als je ingelogd bent kun je onder Transacties je saldo vinden.

Waarom zie ik mijn aankopen van vandaag nog niet op de site?

De transacties worden ’s nachts gesynchroniseerd. Mocht je ze morgen nog steeds niet zien, neem dan even contact op.

Hoeveel zijn mijn spaarpunten waard?

Elke spaarpunt is 1 eurocent waard.

Wat kan ik doen met mijn spaarpunten?

Als je genoeg saldo op je Parse failed hebt staan, kun je ermee betalen bij deelnemende winkels en bedrijven en mogelijk in de kantine van je club. Het bedrag wordt afgeboekt van je spaarsaldo. Klik hier voor een overzicht van deelnemende partners waar je je Parse failed kunt gebruiken.

Kan ik ook zelf tegoed op mijn Parse failed zetten?

Na inloggen heb je de mogelijkheid om je Parse failed op te waarderen met een zelf gekozen bedrag. Betaling verloopt via iDeal. Met dit extra tegoed kun je betalen bij aangesloten partners en profiteren van de kortingen en acties.

Kost de Parse failed mij iets?

Dat hangt er vanaf. Heb je de kaart van Parse failed gekregen, dan is deze voor jou geheel gratis. Wil je een nieuwe of vervangende kaart aanvragen dan kost dit eenmalig 5,- euro.

Moet ik lid zijn van Parse failed om gebruik te kunnen maken van de Parse failed?

Nee, je kunt gerust zonder lidmaatschap een Parse failed Parse failed aanvragen. Het principe blijft wel hetzelfde. Je draagt de helft van je korting af aan Parse failed.

Mijn Parse failed doet het niet meer. Wat nu?

Stuur een mail naar service@groupcard.nl of bel met 088-5387088 en we zorgen dat je een vervangende pas ontvangt.

Mijn Parse failed is kwijt. Wat nu?

Stuur een mail naar service@groupcard.nl of bel met 088-5387088 en we zorgen dat je een vervangende pas ontvangt.

Kan ik mijn Parse failed opzeggen?

Ja, je kunt je Parse failed opzeggen door een e-mail met je gegevens en Parse failed nummer te e-mailen naar: service@groupcard.nl